
Resultaten klantloyaliteitsonderzoek
Wij vinden het belangrijk om te weten hoe u onze producten en dienstverlening ervaart. Om die inzichtelijk te krijgen voeren wij vier keer per jaar een klantloyaliteitsonderzoek uit onder onze klanten. Dit doen wij inmiddels voor het derde jaar achtereen.
Wat doen wij met uw feedback?
Wij zijn erg blij dat u de enquête invult, uw feedback nemen wij serieus. Met deze feedback gaan wij direct aan de slag. Sommige aspecten zijn direct op te lossen, andere issues zullen meer tijd kosten doordat het een verandering in de werkwijze betekent. Of dat het simpelweg niet op korte termijn is op te lossen. Eén van onze kernwaarden is transparantie, we willen dan ook transparant zijn in het tonen van de resultaten. Waar blinken we in uit en waar schieten we tekort? Dit is voor ons een mooie uitdaging om aan te werken.
Toelichting cijfers
In de onderstaande grafiek worden de resultaten getoond uit het laatste kwartaal van 2018, heel 2019 en 2020 en het eerste kwartaal van 2021. De Net Promoter Score wordt gemeten door het percentage detractors af te trekken van het percentage promoters en kan dus fluctueren tussen -100 en 100. Na een dip medio 2020 zien we weer een stijgende lijn, waar we uiteraard trots op zijn.